Ferietur,valpeshow og frieriiii :)

I helgen har vi vært på dobbelutstilling i Våler, dette ble Morris sine siste valpeshow, og vi er snart klar for å delta i juniorklasse 🙂 Noen tror sikkert jeg er gal som kjører 50 mil for å delta kun på valpeshow, men vi skulle uansett på ferie for å besøke min gode veninne og familien hennes der. Jeg er gudmor til hennes datter, så vi måtte ha litt kvalitetstid nå som vi har ferie 🙂 Lørdagen show ble en flott start, Morris ble BIR, og endte opp i gruppefinale med BIG4 🙂 Supergøy å vise frem denne lille karen 🙂 

BIR og BIG4

BIR og BIG4

Søndag ble også en flott dag for oss,og endte opp med BIR og BIG3 + strålende kritikk begge dager 🙂 I ene kritikken sto det: «Happy beeing in the ring» så det er gøy når dommeren ser at hunden liker seg i showringen 🙂 Kunne ikke vært mer fornøyd med min lille valp, 7 valpeutstillinger  med 5 BIR, 1.BIS2, 1.BIG3 og BIG4, 1BIM og 1 2BHK 🙂 Nå krysser jeg fingrene og håper vi kan gjøre flotte plasseringer i juniorklassen også 🙂 Har en spennende høst i vente. I mellomtiden tar Morris en vellfortjent ferie 🙂  Noen blider fra utstillingen 🙂 

BIR og BIG3

BIR og BIG3

våler1

Sosialt med trøndergjengen :)

Sosialt med trøndergjengen 🙂

Malin og Morris i barn og hund :)

Malin og Morris i barn og hund 🙂

M&M ble plasser på 2 plass, og en lykkelig Malin som ble slått av hennes utstillingsvenn Julie :) Hadde det ikke vært for ørene hadde smilet gått rundt!

M&M ble plasser som nr 2, en lykkelig Malin 🙂 Hadde det ikke vært for ørene hadde smilet gått rundt!

Helgen ble mer enn fine utstillingsresultater! Var på ferie hos min veninne som sagt, og på lørdagskveld ble jeg vitne til et godt planlagt frieri 😉 Samboeren hennes fridde, med meg og en til  venninne til som vitner ❤ På toppen av alt fikk jeg æren av å være forlover sommeren 2014!  Jeeeeeeeei, kan ikke få satt ord på hvor GLAD jeg ble 😀 Så nå blir det masse bryllupsplaner fremover, og turer ned til elverum for å se på kjoler og være litt med i forbredelsene 🙂 forlovelseHar kost oss masse på tur, hotellovernatting i Trondheim med konsert,utstillinger,frieri og KVALITETSTID med Anita og familie 🙂 Noen bilder fra turen: CSC_0138

kose oss i bartebyen :)

kose oss i bartebyen 🙂

Envy var helt rå live :)

Envy  🙂

DSC_0050

Marion leverte som alltid :)

Marion leverte som alltid 🙂

Trondheim torg

Trondheim torg

Fast food :D

Fast food 😀

Hotellovernatting :)

Hotellovernatting 🙂

Fineste guttene mine <3

Fineste guttene mine ❤

Dette kan en bli vandt til ;)

Dette kan en bli vandt til 😉

Verdens største spark på Tynset

Verdens største spark på Tynset

:)

🙂

Shopping i Elverum :)

Shopping i Elverum 🙂 Og Mustangtreff i gata 🙂 Sjekk hun lille veslevoksne frøkena til venstre 🙂 haha, søøøøøøt!! 

Beste gudatter Hannah er med på shopping, å da MÅ man jo bare spise is! :)
Beste gudatter Hannah er med på shopping, å da MÅ man jo bare spise is! 🙂

<3

DSC_0192Farlig med salg!!! hehe….. Men ungene ble i allefall fornøyd 🙂  Vi er nå på plass i kalde trøndelag igjen, nermer seg siste dager i ferien og til uka er det tilbake i jobb!  

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar